13 paź 2010

Kids'n'Roll - "NIE WIEM KTO?"

dziś moje wielkie zauroczenie i bujanie w obłokach, 
taki powrót do lat dziecięcych, ech ... :)

dotarłam (sama już nie pamiętam jakimi ścieżkami...) 
do nowego projektu multimedialnego
bardzo wciągającego, genialnego pomysłu dla dzieci ...
i nie tylko moim zdaniem, ponieważ jak już pisałam, 
Ja wciągnęłam się bezgranicznie 
i "zmuszam" moje biedne dziecko do słuchania, 
śpiewania i tańczenia,

trudno, taka jest również niedola dziecka, 
że może mieć rodziców szaleńców - melomanów,

ale już piszę co to i po co?
płyta i strona internetowa pt." NIE WIEM KTO?"...

"Kids'n'Roll"

takim hasłem reklamuje się wirtualna, multimedialna, 
animowana ekipa dzieciaków, potworów 
o słusznej nazwie - "NIE WIEM KTO?"

Alek, Zosia, Oliwie i Pola (ludzka czwórka) 
plus niestraszny wcale potwór Nano, Dj Ala 
i malutka Dina tworzą nadzwyczajnie zgrany zespół,
za płytą stoją również profesjonalni "dorośli" 
polscy muzycy, którzy jednak wolą nie ujawniać się ...

może na razie, a może wcale, nie chcąc zapewne przyćmiewać głównych bohaterów ;)

dzięki oprawie wizualnej (rysunki, teledyski 3D, interaktywna strona internetowa) cenione teksty Juliana Tuwima, Jana Brzechwy i Pani Danuty Wawiłow, 
nabrały nowej jakości, 

a cały zespół "NIE WIEM KTO?" ożywa :)


musicie koniecznie odwiedzić wirtualne "STUDIO" nagrań i posłuchać ...
osobiście nie mogę usunąć z głowy ( nie bez przyjemności :) 
utworku: "SZYBKO"

znane dla starszych słuchaczy teksty, plus muzyka łącząca w sobie styl z Teleranka i współczesną stylistykę miejską, bajka ...

moja ulubiona - "szybko" :)

 

video

premiera płyty 5 listopada,

a link do strony: http://www.niewiemkto.pl/


napiszcie co o tym sądzicie :)

2 komentarze:

  1. znam ten tekst na pamięć, jeszcze z kółka teatralnego w szkole:) Danuta Wawiołow jest autorką. Ale w takim aranżu jeszcze nie słyszałam. Zaraz sprawdzę, co Kamyk na to!

    OdpowiedzUsuń
  2. uważam że to coś rewelacyjnego zarówno dla dzieci jak i dorosłych - muzyczka jak dla mnie perfekcyjna coś wspaniałego jestem zauroczony pomysłem - szacunek

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...