7 paź 2010

chusta kieszonka - Hotslings

Dziś już nie bajki, zabawki tylko coś pomysłowego, praktycznego i bardzo ładnego oraz wypróbowanego na własnym ciele ... ;)

Kiedy "baby" w połączeniu z wózkiem spacerówką, przy wnoszeniu na trzecie piętro, przestało być słodkim ciężarem, 
postanowiłam nabyć drogą kupna chustę ...

O takim wynalazku usłyszałam od siostry jeszcze będąc w ciąży, ale nie myślałam, że się zdecyduję. A jednak ...

Długo czytałam, porównywałam, szukałam, oglądałam, pytałam i wreszcie kupiłam:

Hotslings stretch designer - Zoie Satenn

właśnie taką która po prostu:

- wymagała ode mnie najmniej wysiłku - "pouch"*
- wytrzymałaby ciężar mojego dziecka jak najdłużej ...
- przeznaczona była na krótkie spacery,
- była po prostu ładna :)

*Chusty kieszonki, nazywane też "pouchami" to najprostsze z nosideł dla dzieci.
Jest to zaszyty w kółko pas materiału, który przerzuca się tylko przez ramię, a do środka wkłada się dziecko.

Wygrała amerykańska Hotslings, dlaczego?
  • jest szeroka - pas materiału rozkłada ciężar dziecka na całe plecy i ramię,
  • ma ładny i modny materiał, a wybór wzorów naprawdę pozwala każdemu znaleźć coś dla siebie,
  • łatwa w użyciu – żadnych pasków, zatrzasków i sprzączek,
  • ma wiele rozmiarów - "specjalna tabela rozmiarów"
  • posiada miękką wyściółka pod nóżki - zapobiega wżynaniu się materiału w kolanka dziecka,
  • składa się do małych rozmiarów - bez problemu zmieści się w torebce
  • pozwala mieć obie ręce wolne,,
  • dla dzieci od urodzenia do 2-3 lat ( do 16 kg ) 
  • w trzech różnych pozycjach, które możesz dobierać w zależności od etapu rozwoju dziecka,
  • nadaje się do prania w pralce, 
  • wykonane w USA na uczciwych warunkach pracy,
  • dostępne w dziewięciu rozmiarach oraz 25 wzorach,

a poza tym najważniejsza jest wspólna bliskość, przytulenie, kołysanie, bicie serca ...



Hotslinga Solstice stretch cotton sateen


Hotslings Everyday - full bloom

Hotslings  stretch dsigner - urban tribe



Z nieznanych mi przyczyn strona internetowa http://www.hotslings.com/ "is closed"
a na niej tylko odnośnik http://hotslings.ziplocator.com/   jednak wiem, że nadal są dostępne w sklepach i zamknięcie strony nie jest napewno spowodowane  
 ich wadliwością lub brakami ...








3 komentarze:

  1. dzięki dzięki :) ja sobie kieszonkę kupię na bank, ale jeszcze nie wiem na czyj rozmiar :)

    OdpowiedzUsuń
  2. od jakiegoś czasu szukam informacji o chustach.... jest ich mnóstwo, tak jak i metod noszenia, no i że warto wybrać się na kurs, by dobrze je wiązać.Wygląda na to, że Hotslings to niezla alternatywa.myślę, że spróbujemy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...