14 wrz 2010

pierwszy wpis :)

długo zastanawiałam się czy w ogóle zacząć pisać, chyba każdy bloger początkujący ma taką wątpliwośc "Czy ktoś to wogóle będzie czytał?" nie będę udawac, że piszę tylko dla siebie, po prostu jestem bardzo ciekawa Waszych reakcji ... czy podzielicie mój zachwyt nad niektórymi rzeczami? czy wręcz mnie wyśmiejecie?

moje pierwsze odkrycie w świecie niesamowitych pomysłów skierowanych do dzieci - przenośne krzesełko Sack'n'seat


Krzesełko Sack’n Seat wykonane jest z materiału, co pozwala łatwo je złożyć i schować w przenośnej torebce. Dzięki temu można je mieć zawsze przy sobie i korzystać z niego w restauracji lub u znajomych w domu.  Mocuje się je do zwykłego krzesła, mimo to konstrukcja na pewno zapewni naszemu dziecku bezpieczeństwo i wygodę.
Wypróbowałam i wiem co piszę :) wreszcie mogłam spokojnie zjeść, wiedząc że Mała jest bezpieczna 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...