25 wrz 2010

idzie jesień ...

idzie jesień ... 
przyglądam się uważnie mojemu dziecięciu i widzę, że czasem, 
w cieniu, gdy słonko schowa się lub po prostu gdy powieje wiatr, 
moja CÓRCIA robi " brrrrr...", 
choć oczywiście gdy ją pytam: " zimno Ci? ", 
odpowiada: "nie ..."

marzną jej stópki i rączki
rozpoczęłam więc poszukiwania - "GETERKÓW", nie mylić z legginsami oraz czegoś na ocieplenie rączek, ale jeszcze nie rękawic, 
bo dziecko oczywiście ich nie cierpi
znalazłam i zapragnęłam:  

"oryginal wrist worms by Sandra Juto"


moje ulubione :)




 i kilka możliwych fasonów :) :






Sandra pochodzi z Gotenburga w Szwecji, jest ilustratorką i pasjonatką mini - arcydzieł hand - made, sama takie tworzy i otacza nimi siebie i najbliższych
na jej stronie: http://www.sandrajuto.com/ znjadziemy ilustracje, pocztówki, ale i ocieplacze, chusty i jeszcze np. to:




ludziki są boskie i zawładnęły moją wyobraźnią, myślę że Ninka pokochałaby Pana Husseina ;)

pozdrawiam Was jesiennie :)

2 komentarze:

  1. ja chcę ludzika!!! a czy są ocieplacze w rozmiarze dla dużych dziewczynek?

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety tylko dla małych Panienek :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...